راهنمای سیستم نمایندگی لینکی


فهرست مطالب :
 1- شرح مختصر (نمایندگی لینکی در یک نگاه)
 2- چه کسانی امکان کسب درآمد دارند
 3- روش کسب درآمد
 4- راهنمای دریافت لینک عضویت در سامانه برای نمایندگان
 5- طرح های نمایندگی (دریافت سود بیشتر)
 6- جدول سود و هزینه و توجیه اقتصادی
 7- مزیت های طرح نمایندگی لینکی نسبت به سایر طرح ها
 8- بارحقوقی و مسئولیت های ناشی از طرح برای شرکت و نماینده
 9- نحوه دریافت سود حاصل از نمایندگی
 10- تغییرات نمایندگی لینکی جدید نسبت به سیستم قدیمی (چرا تحول)

1- نمابندگی لینکی در یک نگاه:

طرح نمایندگی لینکی با ارائه مدل کسب و کار جدید، عموم کاربران در سطح وب را قادر می سازد تا بدون سرمایه گذاری اولیه و تنها از طریق بازاریابی در شبکه ی جهانی اینترنت و یا حتی خارج از فضای وب و در دنیای واقعی به کسب درآمد بپردازند. در این سیستم نمایندگان به وسیله ی روشهای مختلف بازاریابی در فضای اینترنت و دنیای واقعی به جذب کاربر جدید برای سامانه می بپردازند. کاربران جدید به عنوان کاربر زیرشاخه نماینده محسوب می شوند و با ارسال پیامک درصدی از سود حاصل (بر اساس طرح انتخابی توسط نماینده) از ارسال پیام به حساب نماینده واریز خواهد شد. نحوه دریافت لینک جهت تبلیغات اینترنتی و نحوه ی بازاریابی و فعال سازی کاربران در دنیای واقعی در بخش های بعدی به طور کامل توضیح داده شده است.


2- چه کسانی امکان کسب در آمد دارند:

سامانه پیامک خدماتی کاملاً عمومی است و اکثریت اقشار جامعه همانند مدارس،دانشگاه ها ،ادارات،سازمان ها،شرکت های خصوصی ،هیئت های مذهبی ،بسیج و . . . به چنین خدماتی نیازمندند لذا بازار هدف بسیار گسترده و قابل دسترسی است و هر فردی با هر جایگاهی قادر خواهد بود در زمینه بازاریابی و فروش پیامک در دنیای مجازی و واقعی به فعالیت بپردازد. برای مثال کاربری که دارای یک وبلاگ و یا وب سایت است می تواند با قرار دادن لینک عضویت در سامانه ( راهنمای دریافت لینک عضویت برای نمایندگان) در وبلاگ و یا وب سایت شخصی خود بازدید کنندگان وبلاگ یا وب سایت را به زیرشاخه خود تبدیل نماید. حتی یک کاربر عادی که از چنین امکاناتی نیز برخوردار نیست می تواند با ارسال لینک عضویت به دوستان خود از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی اقدام به جذب کاربر زیر شاخه نماید. در دنیای واقعی نیز می توان با برقراری تماس تلفنی، چاپ کاتالوگ و یا مراجعه حضوری اقدام به جذب کاربر نمود.


3- روش کسب درآمد:

اصل اساسی در کسب درآمد از این سیستم کسب کاربر زیرشاخه است. برای جذب کاربر زیرشاخه می توان از روش های مختلفی بهره برد. در زیر سعی شده تا روش های مختلف جذب کاربر زیر شاخه به تفکیک نوع نماینده بیان گردد:

3-1- کاربران عادی وب: این دسته از نمایندگان می توانند با دریافت لینک عضویت در سامانه ( راهنمای دریافت لینک عضویت برای نمایندگان) آن را از طریق ارسال ایمیل به مخاطبین خود ارسال نمایند و یا در شبکه های اجتماعی نظیر facebook، viber، تلگرام و . . . به اشتراک بگذارید. همچنین می توان با ثبت تبلیغ در سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ارسال نظر یا comment در فروم های مختلف لینک عضویت را در معرض دید کاربران اینترنت قرار داد. بدین ترتیب کلیه کاربرانی که از طریق این لینک وارد سامانه شوند و به عضویت سامانه درآیند به عنوان زیر شاخه آن نماینده محسوب خواهند شد.

3-2- مدیران وب سایت ها و یا صاحبان وبلاگ این دسته از نمایندگان می توانند با دریافت لینک عضویت در سامانه ( راهنمای دریافت لینک عضویت برای نمایندگان) آن را در وب سایت و یا وبلاگ خود قرار دهند و بازدید کنندگان وب سایت یا وبلاگ خود را به کاربر زیرشاخه تبدیل نمایند. در واقع هر بازدید کننده ای که از طریق این لینک وارد سامانه شود و ثبت نام نماید به عنوان کاربر زیرشاخه نماینده محسوب خواهد شد و با ارسال پیام درصدی از سود حاصله (بر اساس طرح انتخابی توسط نماینده)به نماینده تعلق خواهد گرفت.

3-3- کانون های تبلیغاتی، دفاتر پستی،ISP ها و دیگر بنگاه های کوچک اقتصادی این دسته از نمایندگان می توانند سامانه پیامک را به عنوان خدماتی در کنار خدمات اصلی خود ارائه نمایند و بدین وسیله کلیه مشتریان خود را به کاربر زیر شاخه خود مبدل سازند.

3-4- ادارات، سازمان ها و مدیران IT این دسته از نمایندگان می توانند با دریافت سیستم نمایندگی، کلیه زیرمجموعه های سازمانی خود را به عنوان زیر شاخه خود ثبت نموده و علاوه بر دریافت سود حاصل از نمایندگی، قیمت تمام شده پیامک را نیز کاهش دهند. لازم به ذکر است که این دسته از مشتریان می توانند با دریافت سیستم سازمانی سامانه پیامک از امکاناتی نظیر کاهش تعرفه ارسال پیامک، مدیریت و کنترل زیر مجموعه ها و آمار و ارقام دقیق از ارسال پیام توسط زیرمجموعه ها برخوردار گردند.

 3-5- برنامه نویسان و توسعه دهندگان سیستم های اطلاعاتی: این دسته از نمایندگان می توانند سامانه پیامک را به عنوان یکی از قابلیت ها به نرم افزار ها و یا سیستم های اطلاعاتی خود اضافه نموده (برای توضیحات بیشتر به بخش راهنمای استفاده از API ویژه برنامه نویسان مراجعه نمایید) و کلیه مشتریان نرم افزار خود را به عنوان زیرشاخه ثبت نمایند.


4- رراهنمای دریافت لینک عضویت در سامانه:

به منظور دریافت لینک نمایندگی بعد از فعالسازی سیستم نمایندگی از منوی سمت راست، سیستم نمایندگی، بر روی ساختن لینک نمایندگی کلیک نمایید. در این صفحه با چندین لینک مختلف روبرو خواهید شد. لینک اول بدون هرگونه بنر یا عکس است. لینک های بعدی به همراه بنر مربوط به هر کدام در پایین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید بر اساس نوع تبلیغ مورد نظر خود از هر یک از لینک های نشان داده شده در این صفحه استفاده نمایید. تنها کافی است لینک موردنظر را کپی کرده و در متن ایمیل، وبلاگ و یا وب سایت خود قرار دهید.


5- طرح های نمایندگی (دریافت سود بیشتر) :

نمایندگان گرامی می توانند هز یک از طرح های زیر را انتخاب نمایند و از درصد سود تعیین شده بهره مند گردند. برای مثال در صورتی که نماینده طرح پرواز را فعال نماید، 60% سود حاصل از پیامک های ارسالی زیرشاخه های آن نماینده به حساب وی شارژ خواهد شد.سود حاصل از ارسال هر پیامک براساس اختلاف تعرفه پیامک کاربر زیرشاخه از تعرفه پایه محاسبه میگردد. تعرفه پایه در هر دوره توسط شرکت به نمایندگان اعلام میگردد. برای مثال در صورتی که تعرفه پیامک زیرشاخه برابر با 129 ریال باشد و تعرفه پایه 105 ریال اعلام گردد، میزان سود حاصل به ازای ارسال هر پیامک برابر با اختلاف دو عدد یعنی 24 ریال است و در صورتی که نماینده طرح پرواز را انتخاب کرده باشد معادل 60% آن یعنی 14 ریال پورسانت دریافت خواهد کرد. یعنی 14 ریال پورسانت دریافت خواهد کرد.

به صورت پیش فرض کلیه کاربرانی که نمایندگی خود را در سیستم قدیمی فعال کرده بودند طرح گام را به صورت رایگان به مدت یکسال دریافت خواهند کرد و بر اساس جدول زیر با ارسال پیام توسط زیرشاخه ها معادل 20% سود حاصل از پیامک های ارسالی به حساب نماینده شارژ خواهد شد. درصورتی که نماینده مایل باشد از درصد سود بالاتری بهره مند شود می تواند هریک از طرح های موجود در جدول زیر را خریداری نماید.

لازم به ذکر است که کلیه طرح ها به صورت یکساله می باشد و بعد از پایان دوره طرح و عدم تمدید توسط نماینده، نمایندگی کاربر غیرفعال خواهد شد.

جدول طرح ها:

ردیف    نام  هزینه سالانه (ریال)  

درصد مشارکت نماینده در سود حاصله

1 مهر 100.000 %20
2 گام 400.000 %40
3 پرش 800.000 %60
4 پرواز 2000،000  80%
5 اوج 5000،000 100%


6- جدول سود و هزینه:

بر اساس جدول موجود درسایت

فرضا :

شما صاحب يک وب سايت پربازديد هستيد و لينک معرفي يا ثبت نام را در سايت خود قرار مي دهيد و روزانه ميانگين 24 نفر در سايت ثبت نام نمايند (از هر يک ساعت، يک نفر از بازديدکنندگان در کل کشور )
بعبارتي در ماه: 24*30 = 720 کاربر
و هر کاربر در ماه تنها 1000 پيامک ارسال نمايد که بعبارتي : 720*1000= 720000 پيامک
در صورتيکه شما از طرح مهر که با سود مشارکت 20% استفاده نماييد و تعرفه زیرشاخه های شما 129 ریال باشد سود شما  برای هر پیامک معادل با 20% اختلاف تعرفه  کاربر  زیرشاخه با تعرفه پایه خواهد بود. برای مثال اگر تعرفه پایه 105 ریال باشد میزان سود برای هر پیامک حدود 5 ریال خواهد بود . به عبارتی برای 720000 پیامک برابر است با : 720000*5 ريال= 3600000 ريال معادل سيصد و شصت هزار تومان 
در طرح اوج با سود مشارکت 100% : سود شما حدود: 720000*22 ريال= 15840000 ريال مي باشد
که اين در بدبينانه ترين حالت و فقط براي يک ماه مي باشد چراکه اکثر کاربران تعداد پيامکي بيشتر از 1000 پيامک در ماه ارسال مي نمايند.
تا به اينجا تنها براي تعداد کاربران يکماه خواهد بود . در صورتيکه در ماه دوم شما با اضافه کردن کاربران جديد به سود قبلي خود هم بصورت ماهيانه اضافه خواهيد کرد. و با سرعت رشد برابر براي ماه دوم درآمد شما به دوبرابر يعني 31680000 ريال و در ماه بعد به سه برابر خواهد رسيد.


7- مزیت های طرح نمایندگی لینکی نسبت به سایر طرح ها:

7-1- بدون سرمايه گذاري اوليه مي توانيد کسب و کار جديد خود را آغاز نماييد

7-2- امکان کسب درآمد بصورت غير مستقيم

7-3- کسب درامد بدون حضور در سيستم

7-4- کسب درامد دائم

7-5- نيازي به پشتيباني نداريد چون خدمات مستقيم نداريد

7-6- امکان کسب درامد بدون محدوديت زماني و مکاني

7-7- قابليت کسب درامد در بازاري به وسعت ايران

7-8- بدون نياز به کالا

7-9- بدون نياز به مکان

7-10- بدون نياز به دانش فني

7-11- بدون نياز به امکانات جانبي

7-12- بدون نياز به فعاليت دائم در اينترنت

7-13- امکان بازاريابي ايميلي

7-14- بازاريابي در اين روش محدود به بازاريابي چهره به چهره نخواهد بود بلکه بيشتر از طريق وب امکان پذير خواهد بود

7-15- محدوديت زماني در کسب درامد و بازاريابي نخواهد داشت

7-16- ساده ترين روش کسب درامد از بازديدکنندگان وب سايت و يا وبلاگ شما خواهد بود

7-17- از طريق ايميل هم مي توانيد به دوستان خود معرفي نماييد و کسب درامد نماييد


8- بارحقوقی و مسئولیت های ناشی از طرح برای شرکت و نماینده:

8-1- منظور از نمایندگی صرفاً حق العمل کاری می باشد

8-2- در این سیستم شرکت متعهد می گردد که بر اساس طرح نمایندگی خریداری شده توسط نماینده درصدی از سود حاصله از ارسال پیامک توسط زیرشاخه های آن نماینده را به حساب او شارژ نماید و در صورت رسیدن به حدنصاب تعیین شده و درخواست از سوی نماینده به حساب او واریز نماید.

8-3- استفاده از نام تجاری ،سربرگ شرکت و یا هر عنوانی از شرکت که نماینده را شخصی از سوی شرکت معرفی نماید و یا برای شرکت ایجاد بارحقوقی نماید، صرفاً جعل عنوان و یا جعل سند محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

8-4- هرگونه تخلف از سوی نماینده موجب خواهد شد تا شرکت به صورت یکطرفه نمایندگی او را غیرفعال نموده، سامانه را غیرفعال نماید و مراتب را با مراجع ذیربط درمیان بگذارد.

8-5- تا اصلاع ثانوی به پیام های ارسالی از طریق وب سرویس سودی تعلق نخواهد گرفت.

8-6- درصورت خرید هر یک از طرح های نمایندگی، نماینده می تواند با پرداخت مابه التفاوت طرح های بالاتر را انتخاب نماید.

8-7- طرح های نمایندگی تنها برای یکسال معتبر خواهد بود و در  صورت عدم تمدید، تغییر و یا ارتقاء به طرح های بالاتر، نمایندگی کاربر غیرفعال خواهد شد.


9- نحوه دریافت سود نمایندگی:

درصورتی که میزان سود دریافتی توسط نماینده به حد نصاب تعیین شده از طرف شرکت برسد، نماینده می تواند درخواست واریز وجه را صادر نماید و شرکت متعهد می گردد که طی حداکثر یک هفته مبلغ پورسانت را به حساب اعلام شده از سوی نماینده واریز نماید .


10- تغییرات نمایندگی لینکی جدید نسبت به سیستم قدیمی (چرا تحول):

در سیستم نمایندگی لینکی جدید سعی شده است تا با رفع ایرادات سیستم قدیمی زمینه سوددهی بیشتر برای نمایندگان عزیز به گونه ای فراهم گردد که نمایندگان رغبت بیشتری برای فعالیت در این سیستم داشته باشند. ضمنا طرح گام با سود مشارکت 40% برای تمامی نمایندگان سیستم قدیمی به صورت رایگان و به مدت یک سال فعال شده است. از جمله بهبودهای انجام شده در سیستم جدید عبارتند از :

10-1- در سیستم جدید سود پیامک های انبوه ارسالی زیرشاخه ها نیز لحاظ خواهد شد

10-2- امکان دریافت سود مشارکت 100% فراهم شده است

10-3- در صورت کاهش تعرفه کاربران همچنان سود به شما تعلق خواهد گرفت

10-4- در صورتی که کاربر از لینک شما وارد سامانه شود و در همان لحظه ثبت نام نکند، در صورت ثبت نام تا 10 روز آینده زیرشاخه شما محصوب خواهد شد

10-5- امکان مدیریت بهتر و آسان تر زیرشاخه ها

10-6- طراحی بنرهای زیباتر و جذاب تر در اندازه های متنوع

10-7- امکان ارتقای نمایندگی به طرح هایی با سود مشارکت بالاتر

10-8- امکان مشاهده و پیگیری سوابق مالی